درباره ی ما

به لطف خداوند متعال و با تکیه بر تجارب پدرمان حاج جعفر برادران (فاضل) و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته اروپایی مانند : دستگاه مقدمات بافت , دستگاه بافت حوله (راپیری و ایرجت) و با ژاکارد های الکترونیکی و دستگاه های رنگرزی تکمیل توانسته ایم جزء بهترین تولیدکننده گان حوله در کشورمان باشیم . با احداث و افتتاح فازهای جدید و متعدد در سالیان پیاپی ، توانستیم با طرح ها و نقش های مختلف ، متفاوت باشیم تا بتوانیم هرچه زودتر شاهد ارتقا کیفیت کالای ایرانی و حضور در بازارهای جهانی نه به عنوان خریدار بلکه بعنوان تولیدکننده باشیم .

              

 

 

 

حوله بافی برادران فاضل با نام "حوله فاضل" توسط حاج جعفر برادران (فاضل) در سال 1327 در محل قدیمی خود ، واقع در بازارچه سرخاب تبریز بنیان گذاری شد . پس از توسعه کارگاه به محل جدید ، واقع در میدان صاحب الامر انتقال یافت . در سال 1364 با توسعه و بروز کردن دستگاه ها ، به محل کنونی خود واقع در جاده تهران انتقال یافت . در سال 1378 با تغییر در سیستم فرآیند تولید و بروزکردن دستگاه ها و همچنین افتتاح فاز دوم وافزودن رنگرزی به مجموعه به خود کفایی در خط تولید محصولات رسیدیم .

با توکل بر خداوند متعال در ماه های آتی انتظار میرود در مکانی نو و با محصولاتی نو در رنگ و طرح های مختلف ، پذیرای شما مشتریان عزیز و سروران گرامی باشیم .